12 Mart 2014 Çarşamba

Talip Özcengiz'den Berkin'e!

Talip Özcengiz'den Berkin'e!

MARTIKAŞ


Trenin arkasından koşmaktansa
Gittikçe hızlanan

Durdum

Her şey yanımdan geçmeye başladı
Beni yormadan

Dünya sırtımda kalmış
Yorgun kalktım bu sabah

Bakkal
Kendi gelmiş bu sabah
Ekmek bırakmış kapıya

Git bak duruyor orda hala

İşler değişir dedim
Vapura binince
Ne halden anlayan martılar

Ne güneşin ilk ışıklarından bir fayda bu sabah

Gözlerimde
Yağmur yüklü bir bulut gibi çaresizliğim
Bembeyaz köpüklere bakarken bile

Sabah olmuyor
Sabah olmuyor bu sabah

Halbuki
Martın ayının ortası gelmişti artık
Can vermek için düşecekti toprağa son cemre

Halbuki ne oldu bak

Aklımda “martıkaş” bir oğlan
Bakkal
Bir somun ekmek
Solmuş bir saksı çiçeği taşıyor ellerim
Koydum bir tabuta kendimi
Geldim işe

Halen her yer karanlık

Olmuyor
Olmuyor bir türlü sabah

Site Haritası