24 Kasım 2014 Pazartesi

Öğretmenler Günü

Okuduk, büyüdük, adam olduk ama bizi bu günlere getiren öğretmenlerimizi yılın sadece bir günü hatırlayabildiysek ne mutlu bize dedik. 


Bilecik'in Gölpazarı isimli şirin ilçesinde ilkokula başladım. Öğretmenim Nilüfer Hanım idi. 4 ve 5. sınıfı Erzincan'da Leman hanımda okudum. 

Ortaokul başlayınca emektarların sayısı birden katlandı. Bolu Özel Gürtan Lisesi'nin orta bölümünde hazırlık sınıfının olduğu dönemlerde İngilizce'yi adeta beynimizin içine boşaltan Fahrettin Hoca'yı da unutmamak gerek. Bu arada ismini sayamadığım diğer öğretmenlerimden özür diliyorum. 

Birden fazla şehirde okul hayatı olunca haliyle öğretmenlerimin sayısını unuttum. Özellikle onların bize kazandırmış oldukları edinimlerle karşılaştığımız her zorluktan bir çıkış yolu bulmayı başarabildik. 

Başta başöğretmen Atatürk olmak üzere bizi bugünlere getiren öğretmenlerimizin önünde bir kez daha saygıyla eğiliyor hepsinin öğretmenler gününü kutluyorum.