21 Aralık 2012 Cuma

KIYAMET KOPMADI

21.12.2012, bekledik ama kıyamet kopmadı. Mayalar hata yaptı. Kimi havaların birden soğuyarak kışın gelmesini asıl kıyamet olarak görürken özellikle İstanbul'daki karın beklenen kadar çok etki göstermemesi kıyamet beklentilerimizi altüst etti. 
Çağlayan adliyesindeki duruşmaya gitmek için 08.30'da evden çıktım. Beklediğimin aksine 09:10 da adliyede çayımı içmeye başlamıştım. 
Esasen E-5'e yürüyerek inecek, oradan ilk vasıta ile Metrobüse ulaşacak, Zincirlikuyu'da inecek oradan şansım yaver giderse Avcılar Metrobüse binecektim. 
Metrobüs boştu, E-5 boştu, Köprü boştu, en önemlisi adliye boştu. 10:40 duruşmasına 11:45'te girdim. Duruşma çıkışı ofis yolunu tuttum. 
16:00 gibi kendimi eve attım. Cuma moduna girdim. 
Bugünden akılda kalan kıyametin kopmaması, kar kıyametinden de nasiplenememek oldu. 
Radyo 3'te çalan Vivaldi günün tesellisi oldu. 
Günün gafı Meteorolojinin raporuna rağmen kar yağışının perşembe günü yerine cuma günü olacağının iddia edilmesi oldu.
Hepinize iyi hafta sonları.